Kultura organizacyjna
CZYLI “STYL BYCIA” GARDEN LIFE
Warto podkreślić że nasz “styl bycia” nie był skopiowany i narzucony odgórnie,
ale ukształtował się naturalnie przez lata tworzenia zespołu Garden Life.
Dzięki takiej sytuacji dziś jesteśmy w stanie sprecyzować kto do nas pasuje, a kto nie.
Naszą kulturę organizacyjną określają poniższe punkty:
1. NIEUSTAJĄCY GŁÓD ROZWOJU OSOBISTEGO
Jesteśmy wiecznie głodni wiedzy. Doświadczenie które zdobyliśmy nam nie wystarcza i w dalszym ciągu szukamy rozwiązań jak zrobić to lepiej. Dzięki temu jesteśmy dla siebie motorem napędowym do dalszego rozwoju.
PO CZYM POZNAĆ ŻE DO NAS PASUJESZ ?
• wysoko stawiasz sobie poprzeczkę
• lubisz eksperymentować i szukać wciąż nowych rozwiązań
• chcesz tworzyć coś wielkiego i być tego częścią
• z pokorą patrzysz na siebie i widzisz jak wiele jeszcze musisz się nauczyć
• rozumiesz aby być specjalistą w swojej dziedzinie musisz również rozwijać się poza godzinami pracy. (np. Czytać książki branżowe, słuchać audiobooków )
W JAKI SPOSÓB WSPIERAMY TEN ELEMENT W FIRMIE ?
• każdy z pracowników może na koszt firmy kupować książki które go rozwijają, oraz na koszt firmy może uczestniczyć w szkoleniach branżowych.
• regularnie podczas rozmów dzielimy się tym, czego nowego się nauczyliśmy
NIE PASUJESZ DO NAS JEŚLI …
• nie lubisz zmian i wolisz żeby było jak dawniej
• panikujesz, gdy coś wykracza poza utarte schematy
• uważasz że nie musisz rozwijać się zawodowo poza godzinami pracy
2. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA FIRMĘ I ZA TO CO ROBIMY
Garden Life traktujemy jako coś naszego, czego jesteśmy współwłaścicielami.
Chętnie bierzemy sprawy w swoje ręce i nie boimy przyjmować odpowiedzialności.
PO CZYM POZNAĆ ŻE DO NAS PASUJESZ ?
• wolisz działać, niż narzekać
• można na Ciebie liczyć
• akceptujesz porażki, i potrafisz się do nich przyznać
• potrafisz sam się motywować, bez nadzoru przełożonych
• gdy coś Ci nie pasuje, po prostu to zmieniasz
W JAKI SPOSÓB WSPIERAMY TEN ELEMENT W FIRMIE ?
• Jeśli się pomylisz, to nie karzemy za popełnione błędy
• masz dostęp do zaplecza socjalnego w którym możesz odetchnąć i się zregenerować
NIE PASUJESZ DO NAS JEŚLI …
• wolisz udawać że czegoś nie widzisz, zamiast aktywnie działać by to zmienić
• traktujesz pracę wyłącznie jako miejsce zarabiania pieniędzy
• nie chcesz przyznać się do porażki
• robisz tylko tyle, ile musisz
• potrzebujesz nadzoru, by efektywnie pracować
• traktujesz pracę jako coś “ tylko na chwilę”
3. WZAJEMNE WSPARCIE I POMOC
Współpraca oraz wzajemna pomoc jest dla nas oczywista i bardzo ważna. Pracujemy nad wyzbyciem się rywalizacji. Lubimy czas spędzany razem i wspólną pracę.
PO CZYM POZNAĆ ŻE DO NAS PASUJESZ ?
• zdecydowanie wolisz współpracować niż rywalizować
• chcesz pracować z ludźmi których lubisz, którym ufasz i na których zawsze możesz liczyć
• nie obawiasz się prosić o pomoc i jej udzielać
W JAKI SPOSÓB WSPIERAMY TEN ELEMENT W FIRMIE ?
• tworzymy środowisko pozbawione rywalizacji między pracownikami
• każdy pracownik może codziennie dzielić się bieżącymi wyzwaniami i otrzymywać potrzebne wsparcie oraz pomoc
NIE PASUJESZ DO NAS JEŚLI …
• lubisz rywalizować z innymi i błyszczeć na ich tle
• czujesz się lepszy od innych, i patrzysz na niektóre osoby z góry
• masz trudności z proszeniem o pomoc i wszystko wolisz zrobić sam
• traktujesz innych ludzi jako środek do osiągnięcia swoich celów
4. ŻYCZLIWOŚĆ I EMPATIA
Komunikujemy się w sposób życzliwy i empatyczny. Często ze sporym poczuciem humoru i lekkim dystansem do własnej osoby
PO CZYM POZNAĆ ŻE DO NAS PASUJESZ ?
• zdecydowanie wolisz być szczery niż dyplomatyczny
• chcesz pracować z ludźmi którym możesz wszystko powiedzieć, nawet te trudne sprawy.
• nie boisz się przyjmować krytyki
• masz specyficzne poczucie humoru które pozwala Ci na żartowanie z samego siebie
W JAKI SPOSÓB WSPIERAMY TEN ELEMENT W FIRMIE ?
• czujemy się ze sobą swobodnie
• traktujemy siebie nawzajem z szacunkiem
NIE PASUJESZ DO NAS JEŚLI …
• wolisz być dyplomatyczny niż szczery
• masz trudności z przyjmowaniem krytyki i traktujesz ją jako atak na siebie
• nie lubisz śmiać się z siebie i drażnią Cię żarty które Ciebie dotyczą